Tuesday, June 24, 2008

HONEYMOONNNNNNN 9 - 12th June 2008 (Part 1)

Elooo...

Skrg ni aku nk cita pasal honeymoon plak...hehehe...
On 9th June 2008 aku ngan husband g honeymoon ke Bali....besttttt...excited nk g tuu...
Pagi2 da hati aku berbunga2...maklumlah first time g oversea niii...hahahha

First Day

Sampai je Denpasar terus g check in kt Hard Rock Hotel...seronok betolll...sbb hotel dia best..layan kita mcm raja je...After check in terus g bilik...Kt kepala aku ni nk jalan je...cian laki aku tak kene layan...hahahah...After solat ktorg terus kuar jalan2 sekitar kuta sahaja...Apa yang tak best kt Bali, kt susah nk makan...rupanya kt situ agama rasmi dorg hindu..merata2 je patung untuk disembah...naik takut plak aku...ye laa...rupa patung dorg menakutkan...







Ni adalah honeymoon cake yang ktorg surprisingly dpt....hehehe..cdappppp













Ni kt depan hotel...






Second Day
Second day ktkorg start ngan tour ke Kintamani...
Aku ngan husband beli pakej untuk jln2 ke Kintamani untuk lihat gunung berapi...
Teruja sgt sbb xpenah tengok gunung berapi la katakan...Pakej ni amik masa lam 8 jam termasuk tengok Barong Dance...g Monkey Temple n tempat2 kraftangan bali...

Aku puas ati ngan servis yang ejen tu bagi...x rushing klu nk berhenti mana2 sbb tour ni aku ngan husband je...ngan seorang tour guide (merangkap pak supir)...hehehe...pak supir plak baik orangnya...siap bagi nasihat lagi...byk yang ktorg tau pasal bali...dia ni plak rajin bercerita....











Semua gambar kt atas ni aku amik masa ktorg tengok Barong Dance...

Seterusnya kami meneruskan perjalanan ke kawasan yang terkenal ngan printing batik...tempat
ukiran silver, sculpter, mcm2 lagila...Sempat gak beli satu rantai silver...thank you sayang...belikan sy rantaiiii...










Penatla plak nk upload gbr2...kt sambung part 2 plak yer bila aku free nnt...fuuuhhhhh..ponatt..


No comments: