Tuesday, April 8, 2008

Surprise

semalam aku surprise sgt...napa?hehehe..citernya cam ni...

Malam ahad lepas, me amor call bagitau abang ipar dia nk g bintulu...outstation..
aku pn ckpla ok...pastu dia ckp dia kirimkan kad jemputan n baju akad nikah skali...aku pun da gelabah...maksudnya aku kena jumpa abang ipar dia gak la...kenapa gelabah?heheheeh....aku ni segan sikit kt family dia...aku ni kan pemalu (pemalu ke?...hahahaha) Tapi betolla...aku jd xcdap ati plak...yela...aku ni ada masalah communication ngan orang yang aku tak biasa...si me amor ni plak..saja je buat cam tu...

Nak dijadikan cerita pada ari yang dijanjikan berjumpa tu (semalam la)..aku dengan berdebar2nya jumpa la ngan abang puhad (nama sebenar abg ipar me amor..hehehe)...aku siap plan soalan apa nk tanya tu....nasib baik abg puhad ni pun jenis selamba...siap antar barang kiriman ke kereta terus tu...biasalah...xnk susahkan bakal adik iparkan (jgn jeles) lepas tu aku tanya 1,2 soalan je...pastu ckp terima kasih...ktorg pun blah...nsb baik dia xajak aku g jln2 carik brg2...klu x jadi bisu terus aku lam kete...hahahah...maklumla dia first time g bintulu...abisla xperience jumpa abg ipar ni....xda apa pun...saja je nk bagi suspen....

aku pun xsbr nk balik umah ni...nk tengok baju akad nikah...spai je kt umah aku xkisah da benda2 lain...terus try baju akad nikah...bila da pakai mcm ada kekurangan plak kt baju tu...baju tu cantik tapi npk biasa2 je...nk komplen, aku sendiri yang nk design tu...so aku pun senyap la..klu aku komplen kt me amor dia kenakan aku balik...bila dia tanya aku ckp ok je la...pastu dia tanyala...da tengok abis ke dlm beg plastik tu...aku ckp x tengok lagi..maklumla sibuk ngan baju...dia suruh aku cek plastik beg tu..aku pun g la selongkar...jumpa jewelry box..eh ada gelang...aku pun tanyala..sapa bagi...dia plak jwp lain...suka ke tak...ni la..tu laa...aku pun bengang...naik sikit suara...hehehe...biasalah..aku ni jenis xsbr..."ckp je la sapa bagi?tu pun susah nk jwp ke"...dia pun jwp (lbh kurang cam ni)..."tengok dia marah aku plak...sapa lagi nk bagi....aku pun jwpla..."awk ke bagi??cam tu la...kn senang cita...ni lain org tanya lain dijawap...xda la buang masa..." suara aku pun slow down sikit...aku bukan marah sgt pun...geram je...aku pun terusla pakai gelang tu...cantik...bukan apa...xsangka plak dia belikan gelang...n dia pilih sendiri plak tu...tu yang buat aku terharu...(hehehe...betol2 terharu tau walaupun mula2 tu geram) walaupun besday aku sebulan yang lepas n baru smlm dpt hadiah aku tetap hargai pemberian dia...pastu dia selitkan jugak 2 keping kad besday...terharu betol baca ayat2 dia...walaupun simple tapi mcm nk nangis plak baca...(yela..skali skala dpt ayat jiwang cair gak...dia ni jarang bagi ayat2 yang menyentuh kalbu...slalu nya kurang romantik...hehehe..jgn marah bi..)



nila gelang yang dia bagi...cantik tak??


Pada awk...sy nk ucapkan terima kasih sbb hadiahkan sy gelang n kad yang cantik sgt...sy sgt hargai pemberian awk...Wang bukan ukuran tapi keikhlasan yang akan kekal abadi...Honestly masa besday tu sedih gak sbb xda org celebrate besday sy. Sebelum ni awk akan sambut besday saya...walaupun xsambut dalam keadaan romantik awk bagi gak kek, bunga n ajak saya dinner...Nk buat cam ner kan..awk pun jauh da skrg...yang penting awk tetap igt besday saya n slalu jadi org pertama yang wish besday untuk saya...Terima kasih bi and sy saya akan ingat kata2 yang awk tulis and amin kan setiap kata2 awak di dalam kad tu...Terima kasih atas segalanya...

No comments: