Thursday, April 3, 2008

Borak

Salam+morningggg...

ari ni rasa seronok...sbb awal2 da awak(me amor aku) kol aku...jarang tau awk nk kol sy...slalunya lepas tengahari baru nk kol...biasalah...awk kan BZZZZ(org lain pun bz gak) xpun aku akan dpt msg ni "sy dh kt ofis" (sebijikla ayt ni)apa2 pn thank you sbb bg semangat kt saya buat keje pagi2 ni (walaupun sebenarnya xda keje)

Ni pasal citer aku ngan me amor aku je tau...sapa2 yang xnk baca abaikan...hehehehe...(suka hati akula...blog aku kan)

Smlm baru dpt borak ngan awak...selepas satu hari tunggu nk ckp ngan awk...seharian awk training...spai umah baru bleh nk kol...plak tu...masalah reception plak...asyik2 putus je...(nk sabotaj akula tu) Bila da dpt borak awk plak main2 kan sy...saja je nk bagi sy marah n membebel...geram tau tak....sy nk tanya...sy ni kuat membebel ke??budak2 ofis ckp sy suka membebel...heheheh...
sbnrnya sy xsuka membebel...tapi bila geram automatik plak membebel...tapi xlama tau...apa2 pun ni la bakal isteri awk nnt....terimala seadanya yer...

ckup la citer pasal kiter ye....hehehehe

*jgn lupa janji awk nk training anta msg kt sy tuuuuuu...(kite je tau)..4 hari da ni...xterima apa2 lagi..

No comments: