Thursday, April 24, 2008

MISS MY ME AMOR

salammm...
lama da tak update blog ni...bukan xda citer tapi malas nk type...heheheh....
skrg ni aku sedang menghitung hari...tinggal lebih kurang 5 minggu lagi nk ke hari bahagia...
apa perasaan aku skrg???ntahla...hepi kot...takut sikit2...n risau yang banyak...hehehhe...
risau sbb byk duit nk pakai...hahahah...da namanya kawen kan...mana ada yang tak pakai duit byk..
mudahan2 murah rezkila pas ni yer...

cita pasal persiapan kawen plak...hampir 70% da siap..cuma baju xsiap lagi sbb nk tambah labuci n manik...yang lain tu alhamdulillah...da confirm...pelamin da ok...mak andam da settle...photographer pun da pilih...caterer je yang xconfirmkan harga lagi...tapi dia ckp tak kan lebih RM10 per pax...risau gak klu dia tak bagi black n white...da la skrg ni menghadapi krisis makanan...tiba2 dia up kan harga mampus aku..sbb aku budget RM10 per pax je...

Kad plak da ready...tinggal nk edarkan je...aku plan nk edarkan 2 minggu sebelum kawen...untuk kawan2 yang jauh2 tu aku akan post kan lam minggu pertama bulan Mei. aku xda la mengharap dorag dpt datang tapi klu dorg dpt datang mesti aku hepi...hehehehe...

aku berdoa sgt smoga kenduri aku ni berjalan lancar...xda masalah..aku risaukan hal makanan ni..takut tetamu x puas hati ngan kualiti makanan...aku pun xkenal sgt caterer ni sbb aku bukan dok miri pun...klu kt bintulu ni aku tau la sapa caterer yang confirm sedap masak...caterer untuk wedding aku ni kakak aku yang pilih kan...aku nk minta maaf byk2 klu masakan pada hari tu nanti xsedap k...ni semua di luar kawalan aku...aku ni particular sgt pasal makan2 ni...tp nk buat cam ner....kakak aku ckp caterer ni the best kt miri...mudahan2 xda masalah nanti...


Kepada yang x tengok lagi bakal pengantin lelaki...yang kt atas ni la bakal suami aku yang tersayang....heheheh...nama dia ihsan bin mohamad. da lama da nk letak gbr dia kt blog aku ni tapi xtau nk letak masa bila...mesti dia marah ni...hehehe...Doakan la jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat kami....aminnnn....

No comments: