Wednesday, May 28, 2008

HARI BAHAGIA.....

Menghitung hari...
Detik demi detik...
hehehe...tinggal beberapa hari lagi nak jd bini orang...hehehe...nebes niiiii...

Esok aku da start cuti...4 2 weeks tau...lama tuuu...
Byk benda nk settle kan ari ni...antaranya kena handing over keje..bukan senang jadi Secretary ni...byk yang kene buat tau...Klu S/U xda..bos la paling gelabah..sbb sblm ni S/U je tau mana letak fail atau surat2...feninggg2

Esok plak byk bende aku kena buat...Td mak kol..dia ckp pelamin da nk siap...Tinggal bilik tido n dewan je lagi...senang sikit ati aku...tp byk gak benda xsettle...especially nk beli brg2 mentah...
Da la bajet aku da burst ni...huhuhu...nk kawin la katakan...lagipun xda benda yang murah sekarang ni...

Pagi tadi bos kacau aku..dia ckp aku da hilang fokus keje...dia ckp byk surat aku buat salah...bila check2 balik btol gak..hahahah...tu la hati da kt miri skrg...risaukan majlis la katakan...nasib baik kene bos sporting...klu x confirmla kene bebel kan...

Selamat Pengantin Baru Neng...(ada ke org wish utk diri sendiri)...
Semoga kekal hingga ke anak cucu...
Semoga Allah permudahkan majlis aku nanti...
Dijauhkan dari kesusahan..atau perkara-perkara yang tidak diingini...
Amin...

No comments: